Marketingmenedzsment

A képzés során megszerezhető ismeretek és kompetenciák

A képzés során a képzésben résztvevő megismerkedik a marketing menedzsment speciális részterületeivel, felmérni és értékelni tudja a piaci információkat. A vállalati gyakorlatban a marketing döntés-előkészítés folyamatait, marketing eszközstratégiákat és a marketing kommunikációt megismerni, megérteni és alkalmazni. A képzés során kiemelt hangsúlyt kap a vevőorientált szemlélet elsajátítása, a termelési-és termék koncepciók kialakításának gyakorlati alapjai.

 

Tananyagegységek

Marketing-menedzsment modell, Üzleti kulcs-modell, Értékajánlat, Vevői-és ügyfélszegmens, Márka architektúra, Integrált marketingkommunikáció, Marketingkampány, PESTEL elemzés, Porter-féle öt erő modell, Versenytárelemzés, SWOT-elemzés.

 

Képzési idő: 50 óra